Excluded and humiliated during an audtion for a reality TV show, Sylvie decides to kidnap the show's famous producer André Pélikian. She and her friends, who lend a helping hand, are ready to do anything to satisfy Sylvie's quest for revenge and to ruin the producer's career. But Pélikian may have a few words to say about it.