She's a redhead. She's Scottish. She loves rugby and bagpipes. She lives in London, but considers herself an exile. She's bloody-minded as all get out and can sure knock back the whisky.
But, to her great surprise, Sir Woolish instead entrusts her with a secret mission. She must transport the plans of a new warplane to a contact in Callander, her home town in Scotland.
What a coincidence. What a sign of fate. Imogène a secret agent.... Now this is something that'll show those blasted English a thing or two and make her dead father proud!
When boarding the train that will take her home, Imogène has no idea what really lies ahead: a plot beyond her control, three ruthless Bolchevik agents, and, above all, Samuel Taylor, the great love of her youth shattered by a terrible secret.