Louise, 36, is a charming young woman who is disconcertingly open and rather awkward. She’s a beautician and lives in Le Mans.
Martine, 38, is her older sister. She’s a very beautiful, elegant woman, although aloof. She lives a deeply middle-class world in Paris.