Alice, a freelance prostitute, can no longer stand her clients. Xavier, a psychoanalyst, is tired of listening to couch monologues. Alice wants to start analysis to find the strength to change her life. Xavier, whose wife has just left him, resorts to escort services to cope with his loneliness.
What could have been the beginning of a romance becomes the hour of truth and perhaps the first step toward a new beginning.