Mrs. Géquil is an eccentric teacher despised by her colleagues and students. On a stormy night, she is struck by lightening and faints. When she wakes up, she feels decidedly different… Now will Mrs. Géquil be able to keep the powerful and dangerous Mrs. Hyde contained?