Max is a hired killer. The best. After thirty years in the business he comtemplates a comfortable retirement. But soon, this quiet inactive life bores him. He feels depressed and he, who was so close to death, finds her slow to come and wave to him. Jérémie is young, impetuous, whimsical. He feeds on television series and models his ambitions after their ideals : flashy clothes, sexy girls and de luxe restaurants. Max and Jérémie have one thing in common : they are both professional killers...