Morzini, a thief who dies in prison after a twenty-year stint, is a handy stand-in for René in his grave. Now dead and buried, René can step into Morzini’s shoes. But the dead often have pasts that have a habit of suddenly reappearing. Morzini’s past is called Marie, a lovely twenty-year-old dead set on spending time with the father that she’d thought she’d never know. She’s even prepared to help him – by mistake – in his most risky undertakings.