Friends Christophe and J-P, both twenty-five years old, get by joyfully in the high-rise blocks on the outskirts of Paris. One works in a supermarket and the other does casual jobs – they have plenty of time to think about girls. Christophe’s in a swoon about Malika, J-P’s sister, and J-P’s keen on Christophe’s cousin, Maya. Completely in love and totally awkward, they must use every ounce of their imaginations to attract the attention of the two girls who think only of studying. Inadequate they may be, but J-P and Christophe have no complex about it, for they can’t be what they’re not. They’re the incredulous bystanders to a stickup that goes awry, sneak into a play from which they’ve been banned and spend some time in the country – after being kidnapped. And what about the girls in all this? The boys will get to them as soon as things cool down and they’ve got the time.