A young couple sit in a train station waiting room. He's in love with her. Using pigeon droppings as a pretext, an older man starts up a conversation with them. He claims he's an older version of the young man, and that he's returned from the future to help him avoid making the mistakes he could make and to help him become an actor. But is this the real reason?