Philippe (25) arrives from the provinces in Paris to take up a job in a large consulting firm. On the morning of his first day at work he meets Eva, a young solo mother. They quickly become involved.
He’s enthusiastic about his first mission which is to audit a small factory with view to a takeover by a large corporation – unbeknownst to the factory employees.
Philippe’s boss is impressed by his reports and hands him the responsibility of a new task: to select the staff who will be capable of adjusting to the factory’s new organization.