A quiet housing development on the edge of a big city. Eric, a brooding teenage loner, has fun choosing people to torment by spreading vicious rumors about them. Everything changes when a husband and wife move in across the street. With their colorful lifestyle, Fabienne and Tom are God’s gift to thrill-seeking peeping Toms. Can Eric kick the watching habit?