In his dreams, Jean-Marc is a valiant knight, a star of stage and screen, a successful novelist with women at his feet and in his bed… In reality, he’s a humdrum individual, a pencil-pusher, an insignificant husband, a failed father who smokes on the sly… But Jean-Marc resists the temptations of his Cocagne countryside and decides to give himself a new chance in the real world.