Lily is like no one else. She lives in a whimsical world in harmony with nature at her mother's home in the middle of the countryside. Her older siste, Clara, married to an up-and-coming attorney, lives and works in Paris. When their mother dies, Clara has look after Lily, a situation which turns her life and job upside down. Under Lily's influence, Clara re-examines her life and gets a taste of a certain freedom.