Lola (Ludivine Sagnier) has two brothers: Benoit (Jean-Paul Rouve), who is getting married for the third time, and Pierre (José Garcia), who shows up late for the wedding. Excuses, reproaches, arguments, misunderstandings... beneath it all, they're just doing their best to live their own lives. Benoit is about to become a father, but he's not ready yet. Lola meets Zoher (Ramzy Bedia) while she's still going through her divorce. Pierre's professional problems take a turn for the worse. Though everything in their lives seems to be pulling them apart, the three of them stick together - an inseparable trio.