John Deveau, a wealthy, reclusive thirty-year-old, spends his life partying in his ostentatious suburban home. Sarcastic and cruel, this Prince of Nothing seems to fascinate everyone around him, beginning with David, his loyal right-hand man, and Laetitia, his mysterious fiancée.
Mimmo, a young man without a dime, relies on his dreams of being famous to provide him with feelings of success. He spends his days auditioning, and his nights driving a cab. His chance encounter with John turns both their lives upside down. Although Mimmo may mistakenly be too quick to think he’s made it into the nabob club, for the first time in his life, John hasn’t taken stock of all the consequences that will result from the perverse game he obliges Mimmo to play.