Cécile and Julien have just moved in together. They’re in love. One evening, coming home from work, Julien encounters an enigmatic young woman. Barefoot and in a state of shock, she doesn’t know where she is.
Julien follows her, risking everything to discover her secret. But there’s another man on the scene, Louis. Julien lets himself get caught up in their story, one that will eventually lead to crime.