An actor couple who have just split up and who play two people madly in love with each other, a young suicidal singer, a depressed actor, a tyrannical actor, a gruff technician, and an eccentric female spectator...
All these worlds and sentiments come together during the Avignon theater festival, a tragicomedy on the vagaries of love, creation, and meteorology.