Elisabeth de Raincy, the French President, has decided to withdraw from political life. Three days before the first round of the presidential election, she learns from her Secretary-General, Franck L'Herbier, that a scandal coming from abroad will splash her designated successor and give victory to the far-right candidate. They have three days to change the course of History.