Miriam and Antoine Besson have divorced, and Miriam is seeking sole custody of their son Julien to protect him from a father she claims is violent. Antoine pleads his case as a scorned dad and the appointed judge rules in favor of joint custody. A hostage to the escalating con ict between his parents, Julien is pushed to the edge to prevent the worst from happening.