Elsa is an educator responsible for assessing unaccompanied foreign minors. She devotes all her energy to easing their exile, to the detriment of her personal and family life. When Bijan, a 12-year-old Afghan boy, arrives at the centre and then moves into her flat, Elsa cracks... In the chaos of their lives, their meeting will be like a rebirth.