The very day Marie Tessier, the 45-year-old director of the NGO Doctors of the World, is appointed Secretary of State, in charge of foreign affairs, five Europeans, including two French people, are taken hostage by terrorists in Sahel. Making it personal, Marie immediately goes rogue while striving to make it look like everything’s under control.