Outside his bar in the village, Gustave, in his sixties, no longer finds much interest in his life. He doesn't really have any friends anymore and doesn't look for friends either. When loneliness had become his only and last company, Anna, in her twenties, arrives at his bar. She is looking for her missing father... and only Gustave can help her find him.