In Malmousque, a former fishermen's district in Marseille, new residents and bathers from all over the city mix. Virginie wanders the streets looking for her cat, while Elina is convinced that her husband has put spyware on her cell phone. The two friends go kayaking so they can talk to each other without the risk of being overheard.