Laurent and Marie are the happy parents of three-year-old Lola. For her education, they aim for the prestigious Saint-Antoine nursery school. Unfortunately, Lola fails the entrance test. Laurent has trouble accepting this failure: he will do anything to give his daughter a second chance.