Uncle Ibrahim dies in his bed early morning when Karim is approaching to serve his breakfast as every day. Family organises a religious mourning. Karim get out with his cousin Myriam to get coffee in a car. While Karim is having an argument by phone with his girlfriend, Myriam goes into the car listening music and having a pause far from pressure.