Ruined and abandoned by his wife, Francis is desperate. With the help of his friend Simon, he decides to kidnap Catarina, the wife of the man who scammed him, in order to blackmail him and recover his savings. They somehow manage to kidnap the alleged Catarina. At least that's what they think.