It's a pitch-black night on the Corsican plain. The sound of a car engine breaks the silence. Marie, feeling nervous, is at the wheel, accompanied by Pascal. Suddenly, a silhouette appears on the back seat. Terrified, Marie slams on the brakes. The car screeches to a halt in the middle of the road.