Cesar celebrates the birthday of his best friend, Balthazar, in a Polish restaurant. He has only one idea in mind: to tell him a few home truths and take the risk of breaking off their friendship. Submerged by his thoughts, Caesar finds himself unable to confess his feelings for Balthazar.