Dan, Kelliah, and Louis are three students at one of France's best business colleges. They have been trained to become tomorrow's elite and are determined to rapidly pass from theory into practice. Market rules can be applied to everything, even to the relations between men and women, and they will transform the campus into a study and experimentation site. The elite of French youth has fun and fully enjoys its privileged position: everything can be bought and sold - but who sets the limits?