We know nothing about Émile, apart from this persistent rumor that he lives in an electric car sharing booth. This is where Thybald comes to offer him three hundred bucks to find Claire Soares, his girlfriend who has gone missing. Tracking her down, Émile will go as far as the seventh continent.