Antonin (35) is not so young anymore, his ardor and insolence should have evaporated with the years, but he remains unpredictable in his social relationships, in his love and friendships. He is often funny, sometimes pathetic, or the opposite. Who can support his endurance? Antonin bumps up against reality, so come what may, he will end up breathless.