Terribly ill, Madame Leroy comes face to face with her janitor, who radiates good health. But just what is the janitor's remedy? Her accent, linked to her origins, makes the pronunciation of her antidote unintelligible for Madame Leroy, whose health is worsening. Nevertheless, the janitor and her husband do have a remedy, a board game with a name that is difficult to pronounce.