TRASH! follows the existential quest of Gobi, a single-use coffee cup suddenly facing the long stretch of eternity. After fulfilling his grand destiny—holding Mary’s latte for a solid three minutes—he’s left with a haunting question: figuring out how to spend the next 200 years before he decomposes. With sharp satire and dark humor, TRASH! drags into the spotlight what we’d rather not see: our garbage. What if it had a voice?