It's a dicey moment for detectives: Capucine and Alexandre, summoned to Captain Daniel's office, learn that Babar's crown has disappeared and this news should not be made public. There are already several possible suspects, one of whom stands out. This is not to the liking of Alexandre who thinks he is hallucinating when he learns the names of the suspects. But his bad dream is only just beginning.