Louise de Pileggi, a brilliant deputy prosecutor, has always had a complicated relationship with her mother Judith, whom she hasn't seen in 15 years. When she is transferred to the small court where Judith is a clerk, Louise becomes her mother's boss. And worse still, they will have to work together on a case that seems trivial at first glance, but which will put their nerves to the test.