Jordy, a 12 years old dreamer, has locked himself into the imaginary universe of his favorite movie, Stand by Me. His elder brother Chris never leaves his bedroom. One day, Jordy adventurously uses vouchers he’s been given to explore the haunt of the local adolescents, “Fun Panini”, convinced it will bring him closer to his brother. The magical sauce he discovers there will transform his world...