In his village, where bread is a luxury, Ousseynou, a former fisherman, relies solely on the sale of stale baguettes - fagadaga - to support his family. However, when Nafi, his sister-in-law, opens a traditional bakery, he takes it as an affront... and his business is gradually threatened.