Alma starts her new job as Guest Relation Manager at the Hotel Folie, where she has to juggle extravagant customer requests. That’s where she meets Alex, a sexy billionaire hotel guest who is launching a unique dating app: “Dear You”. As she juggles the challenges of her new job, a mysterious Mister Nobody on the app, and a developing relationship with Alex, Alma finds herself caught up in a whirlwind of emotions and unexpected discoveries.