Guillaume, a neurotic, thirty-year-old computer expert, has a fantasy relationship with a famous actress via his computer screen. After discovering that she is no longer single, Guillaume suddenly finds himself gifted with the power to alter reality the way he does with his laptop. He takes avantage of this power to treat his idol like a computer program.