Pablo is seen less and less in the neighborhood. So much so that his friends no longer even know what's become of him. His secret: he has a passion for horse-riding and hides, for fear of having to cope with other people's attitudes. One day, his pals discover the truth. Pablo must then must make a major decision: to come to terms with himself and become the first cowboy in the projects.