August, 15, 1985. In this small Ariège village, celebrations are underway, just as they are every year on this date. Roger, the eternal bachelor, slightly simple-minded Popol, and the vacationers are all there. So what does it matter if tonight a deafening DJ replaces the traditional brass band and its music, keeping the old folk off the dance floor? And who cares if the pretty Parisian provokes jealousy, desire, and frustration? Tonight is a party, so let's dance.