Lily summons the ghost of her elder brother, Tom Grine. Through the voice of Marion, who is, like her, a forsaken lover, that her idolized brother led a wanton and immoral life, that he was an erratic rogue who preached about a time of perdition and predicted the end of the world. Lily's own sweet madness enables her to give new life to this being who is lost to her forever.