Two children are running for their lives. Will you be bold enough to step in the wetlands and help them out ? Led by a mysterious light into an endless bayou, you first have to find your way in the darkness. The spirit of The Voodoo Man inhabits the high herbs. Getting him to trust you means heading to the children.