As the sun sets over a model of the city of Lille, what is the strange final wish of the great king for whom the model was built? You play the role of King Louis XIV in this short adventure film, taking a seven-minute journey through the city, traveling down the old canals, listening to the sounds of the city in search of the blue diamond from the crown of France.