Every night at 3:33 all clocks stop and time is frozen for a moment. During what is a fraction of second to mortal eyes there is a second night, a magical one where the spirits of the city gather in their own block parties. Some less fortunate souls still trapped between the two worlds are in charge of controlling the tumult. The Master’s Voice is a film telling the story of the eternal battle for the soul of São Paulo, the clash between bohemia and authoritarianism, between comedy and horror.