Everything begins with a vinyl. The electronic music emanates from the record player quickly flooded in the stream of the hectic sounds of a city automated in the pop art. The raid of a small passionate dog in the magic powers in this rhythmic universe, disrupts the urban mechanics nevertheless well oiled. The city will quickly be transformed into a huge discotheque with futuristic and politically incorrect looks.