In Djambali, all the water is monopolized to fill Sir Lion's luxurious swimming pool. A fearless giraffe decides that this situation has gone on long enough! Her act will result in dire consequences. She's deported from her country. And it's not easy, when you're a giraffe, to live in Mizapolis, a northern city exclusively inhabited by dogs.