Patty Dough contacts Bubbleman to confide him an urgent one mission: deliver to Prez (President of the USA) some dung fly, the powerful substance with the mutant and hallucinogenic virtues on which he is hooked. Indeed, the dung fly, when there is some, transforms Blowfly into Prez!!! With Bubbleman, Patty Dough, Prez, Blowfly, Ben and Pope.