Joséphine and Samir sleep together. During the night, Samir discovers an empty bed. However, the following day, Joséphine is there, smiling and lighthearted. The following nights, the same thing happens. One evening, Samir decides to follow her. He finds her in a park, busy crying with huge sadness. He draws closer to her, but she immediately runs away. The next day and the days after, the bed remains empty. There's no word from Joséphine. It drives Samir crazy and he wants to penetrate the mystery of this sadness.