A painter gives three magical pills to his visually impaired companion and then deliberately loses her in the crowd. Thanks to a painting that he did of her and to the three pills which transform vision into a style of painting, she will set out to look for the painter and his secret, without doubting that, in the shadows, he will observe during her passionate quest.